stjärna*

hur ska jag kunna hålla mig vaken för en match
som börjar om en&en halv timme,
när jag redan sover nu typ?


men det kanske är värt att hålla sig vaken till den, är oklahoma-utah. Som sofia redan skrivit i ett tidigare inlägg.
Så jag måste väl hålla mig vaken för att heja på stjärnan westbrook och durant. Sen hur jag ska komma upp halv elva imorgon för att hoppa in i duschen innan tuna park får bli ett mysterium! Tror det blir vampire diaries tittande för att tiden ska gå. Och kanske ännu lite mera gossip girl kanske? Vi får se.

/S.a.r.a

söndag..?

Har frågat många gånger idag vad klockan är och vilken dag de är, har ingen koll! Eftersom det verkar vara slappdag idag hemma i Eskilstuna så ska jag berätta lite vad jag gjort! Dagen började 7.15 motsvarande 13.15 i Sverige. Först blev de frukost men eftersom det precis hade regnat så gick vi inte direkt till stranden utan tog de lugnt ett tag. Men runt 10 så gick vi ner och idag har det varit lite molnigt men när solen varit framme så har det bränt på riktigt bra! Fick sola benen idag och har börjat få lite färg,äntligen! Nu sitter jag och Lovisa i sports baren och dricker Cola och.snor Internet. Ikväll är det buffén som gäller och efter den antagligen sömn. Vi hörs en annan dag!!! /E

POOHDINI*

har gjort absolut ingenting idag, ingenting! först satt jag vid tvn, sen vid datan och sen återigen vid tvn, hälsosamma sofia, thats me! sara och jag har iaf suttit och kollat på vampire diaries, våra magar var lite i uppror.. just nu sitter jag och resten utav familjen (minus jimmy) och kollar på basket, charlotte-bucks. senare ikväll blir det nog antagligen att kolla när westbrook & durant spelar, oklahoma alltså, mot utah om jag inte minns helt fel.
imorron ska jag iaf klippa mig, finally! senare blir det att färga håret igen.
brunt eller blont? thats the question. help me!
nuuuu, har jag nog ingenting mer att säga för idag. kommer säkert komma på något precis när jag har publicerat inlägget då men ...
slänger upp en bild på stjärnan också, ett litet plus för dom andra två älsklingarna på bilden också.

d.rose*
/ soffipropp

only time will tell

har en såndär slö söndag idag, har inte gjort ett dugg förutom att sitta här och kolla på tv. Sitter just nu och kollar på gossip girl, säsong ett. Har även läst lite idag också, och så har jag passat på att göra lite olika bakgrundsbilder till bloggen. Men jag kan inte göra några ändringar nu förens ebba kommit hem igen. Så ni får helt enkelt vänta ett tag till, för då ska hon även göra en ny header.
Nu ska jag fortsätta kolla på gossip girl!

xoxo


/S

tofflor på!

nu är det så att jag har kommit överens med båda sara och ebba att jag kunde få blogga lite här under tiden som ebba är borta och har det bra utan mig .. som en liten kompensation. (jag känner mig väldans smart när jag använder det ordet, använt det rätt så flitigt på sista tiden) idag har jag ... eller är det någon mening att skriva vad jag har gjort? jag har gjort exakt det som sara har gjort, dit den ena går, går den andra. det sara Inte nämnde är att jag har köpt TOFFLOR idag! :D asmysiga, asbraiga och assnygga!
och det kom nyss några skitungar, bus eller godis, dom snodde allt mitt godis .. sablans!

ps. nathalie är knas!



mina älskade tofflor! you gotta love them!

/ er sofia (fortsätter på det!)


shopping och bollhuset!

Gick upp kvart över tio idag för att sedan åka till den nya butiken nightmare med sofia&mamma. Där köpte jag tre nya leggins och ett nattlinne som sofia valde ut, hihih! Sen gick vi in till skokanonen där det blev två nya skor. Efter det blev det tuna park, blev tre till leggins och så beställde vi klipptid tills på måndag. Fast blir inte hos mischa denna gång.. hon är tydligen mammaledig så ska testa hos någon som heter elin, får se hur det blir!
Efter tuna park skjutsade mamma oss till bollhuset där vi mötte nattishjärtat, kollade på p96 matchen som slutade i förlust, sen gick vi och köpte pommes för att sedan gå vidare mot årbyskolan där herrarna spelade mot något stockholm lag. EB vann med sisådär 20p och de bjöd på hela 3 dunkar!
Nu är det jag,sofia,pappa,jimmy&jennifer som är här hemma. Mamma är ute med några från hennes jobb, så då passar vi på att fixa hamburgare, hahah :)


skorna som inhandlades!


annat som också inhandlades!


/S

Aruba, Day 3

Vad är detta jag läser om att det Bara är twins som skriver? Jag är utomlands, inte död! Dålig uppdatering har det verkligen varit men jag kommer nog också uppdatera några dagar. Jag har lyckats bränna mig över typ hela kroppen så idag är det solskyddsfaktor 50+ och skugga som gäller.. Jag sitter just nu i lobbyn där dom har gratis Internet och eftersom sol inte är min bästa vän just nu så passar detta mig perfekt. Snart ska vi dra in och köpa en keps så mitt ansikte inte bränns bort. Ikväll ska vi äta på en italiensk restaurang men jag har inte känt någon riktig hunger sen vi kom hit så jag har ätit massa frukt. Vi hörs en annan dag! Puss /E

typ godnatt?

ber om ursäkt för dålig uppdatering! Har haft mycket för mig nu de sista dagarna i skolan.. men imorgon kväll kommer jag skriva vad jag gjort de senaste dagarna, och det kommer nog även upp lite missade bilder.
& sofia frågade mig idag om hon fick hoppa in istället för ebba, och hur kan man säga nej till henne..? Utan att hon börjar skrika vill säga. Haha nej men så det kommer vara jag&sofia som skriver i bloggen nu de dagar som ebba är i aruba. Just so you know!

Later people!
/S

-jay smith-

Min gud! Tror inte man kan bli mycket bättre, eller nae föresten, jag vet!



/S


only girl in the world

http://www.youtube.com/watch?v=OTya267fe1Y
ofattbart cool och härlig snubbe!

nu: spanska&engelska


/S

tidsinställt!

Testar just nu ett tidsinställt inlägg, får se hur de går!

Just nu så sitter jag (förhoppningsvis) på planet och har de chill. Jag kom inte på något roligt jag skulle skriva så jag tänkte att vi kör lite radom bilder istället? Nice? Tänkte väl de!


börjar med en, inte så bra men bättre bild på mitt hår

en lite gammal bild på mig och Saris

en till gammal bild

en mindre gammal bild

fantastic four

bild från i somras

som avslutning - för vi är så grymma

haha de blev inte så kul, men jag försökte iaf!
vi hörs när/om internet fungerar people, hejdå :)

/E

Packa...?

Började packa ner sakerna i min lilla resväska för ett tag sen men fastnade lite nu så jag satte mig här. Jag ska tidsinställa ett inlägg så ni har lite att läsa imorgon medan jag är på Arlanda. Ska försöka skriva något lite roligt!

Kent började precis spela i högtalarna och jag börjar inse att de inte är en dröm, vi ba draaaar! Saknaden kommer vara enorm efter ca 2 dagar, högst! Men jag ska försöka krångla lite med internet och pappas dator så får vi se vad resultatet blir!

Näe, åter till packningen nu kanske..
Vi hörs imorgon, later dudes!


Dålig kvalité på bilden, men hög kvalité på vänskapen - love ♥

/E

two days left!

till looov! Så fruktansvärt skönt, och behövligt! Och mitt lov kommer bara gå ut på att sova och basketbasketbasket. Kaaanske att jag tar mig tiden att vara med lite vänner :) men både camilla&ebba är borta över hela lovet.. så är det någon som vill hitta på något är det bara att höra av sig.
Men hur som helst, skolan gick rätt segt idag. Var i slutet som det blev lite roligare, på sv/so:n satt jesper och höll på med mitt hår medan vi kollade på film, och när vi väntade på skjuts hem hjälpte vi pascal med att förstå vart vi bodde. Så han gick omkring och vi styrde honom typ (y)
Sen blev det bollhuset som gällde, det första jag ser när jag kliver in i bollhuset är en sovande nattis&lisa, hahah! På golvet också.., lite knasiga. Träningen gick bra iaf, men jag blev trött assnabbt och i slutet av träningen så skrek jag hela tiden. Tror jag var för mycket med nattis ett tag där!, Efter träningen planerade jag lördagen med nattis, blir p96 match, pommes och sen herrmatch, tummen upp på det liksom (y) & förhoppningsvis tar jag med mig kameran och tar några kort, ska iaf försöka komma ihåg det.
-Efter träningen satte jag mig direkt med spanskan, och ska även fortsätta med den snart, sen så blir det nog en liten snutt av engelskan också.

 
såhär fint blev mitt hår efter att jesper fixat och donat!

Ciao!

/S

here today, gone tomorrow

Vi kör lite engelska på rubriken idag (läs: alltid) för allting låter så mycket bättre då! Förutom "Isak, min bror" och lite så.


Men som ni redan läst så mååånga gånger så drar jag imorgon! Japp! Klockan fem på morgonen ska vi lämna lägenheten och bege oss mot Arlanda där planet lyfter klockan nio mot Aruba (som ligger i västindien). Det ska bli så jäkla kul och jag är så jäkla nervös. Har aldrig varit rädd för att flyga (förutom när de skakar) men de blir lite oroligt i magen när platserna man sitter på är nummer 13.. Vi får se hur de går!

Jag tänkte ställa in ett tidsinställt inlägg bara för att hjälpa Sara lite med att blogga, så snäll som jag är. Så vi får se hur de går! Nu ska jag käka lite och sedan fortsätta med engelskan tills de är dags att dra mot träningen, vi hörs senare hörreni!



/E

Just ja!

Glömde ju lägga upp denna bild på Sara som hämnd på sov-bilden hon la upp!


hade hemskare, men känner mig snäll så de fick bli en söt
Godnatt!

/E

plugg = facebook?

Har ikväll lyckats med att rätta spanskan och ...nej, de va nog allt. Skulle gjort lite på engelskan men jag hamnade på fb och sen orkade jag bara inte. Sitter och gäspar varannan minut så snart blir de att packa lite till och sedan sova!

Börjar åtta imorgon med ett hemkunskapsprov, de fick vi veta nu ikväll..hääärlig skola eller? Men snart sticker jag så de gör ingenting! Dagen imorgon består också av lite spanska och engelska där jag har uppgifter att lämna in tidigare än alla andra, stressigt? Näääääe.. skulle även haft i matten att lämna in imorgon men han visste knappt att jag gjort matteprov så de orkar jag inte!

Nog om plugget - här kommer lite bilder!


här är John som sara prata om, fiiiint

lite roligt måste man ha på spanska lektionerna

Sofia  'pluggisen' Johansson

/E

vilken hårfärg?


vågar jag färga håret brunt eller ska jag bara bleka de igen..?
vad tycker ni?

/en mycket tveksam sara..


så jäkla arg!



/E

-ett gott skratt förlänger livet-

-kom hem från bollhuset för några minuter sen, träningen gick bra idag. Inte jättebra, men inte dåligt heller. Det gick bara bra helt enkelt. Däremot s u g e r mina straffkast! Big times. Så det är vad jag ska nöta på min lediga tid i bollhuset med. Och imorgon får jag äntligen de eb prylar som jag beställde på uppkastkvällen, längtar till det vill jag lova!
Skola idag också.. måste säga att det är svinkallt i skolan just nu! Men annars har det varit en rätt bra dag där, speciellt på matten blev det väldigt mycket skratt, märktes att John var tillbaka :) Han satte upp sitt hår i två toffsar och såg allmänt störd ut, men det är ju John vi snackar om så är inte direkt förvånad, hahah!
Efter detta inlägg så är de toast och tv tittande med familjen som står på schemat, härligt.
Vi ses när vi ses people!

/S

Jaha...?



så va de håret borta... så jävla kort.. hejs

/E

Hej där!

kom hem från skolan för några minuter sen, tog några mackor och satte mig här! Hitills har idag varit en bra dag, speciellt mycket skratt blev de på matten. Jesper, som kommit tillbaka från praon nu var knas (som vanligt), och så hade jag ebba, pascal och daniel vid mig också. Och då brukar det bli lite skratt! Så ja, jag kan inte klaga. Däremot, så känner jag inte för att förstöra dagen med skolarbete, som jag kanske egentligen behöver göra. Åtminstone lite. Men jag känner för en vilodag idag, och så får det bli!
Det kanske kommer upp ett inlägg senare idag också, om jag får någonting intresant att skriva om vill säga.


såhär såg jag ut idag'

min ugglesyster, som blev väldigt arg på mig när jag inte la upp den igår!

/Sssss

"the biggest room in the world, the room for Improvement" -världensbästa

Min senaste status på facebook lyder "what a great day for basketball" den skrevs 11.45 imorse och vilken dag de var! Sara har skrivit vilka matcher vi såg och hur de gick så jag tänkte inte upprepa det för jag tror att ni har fattat, eller? En sak sara inte nämnde var att de blev en himla massa skratt i slutet på div 2 matchen, väldigt nice!

Jag har också haft ont i armen idag vilket mina kära vänner har utnyttjat genom att slå och klämma på den när de ansett att jag varit elak, lite härligt sådär. Nu såhär på kvällen så har jag också fixat svenskan och måste verkligen ta tag i engelskan och spanskan för jag har två dagar mindre än de andra för JAG ÅKER TILL ARUBA PÅ TORSDAAAG!!! Är ni avundsjuka eller? aaaah, skulle tro de va! :D

Nej, nu ska jag fortsätta att göra ingenting, är inte riktigt klar än. Tjabbaaa

Haha just ja, för er som inte förstod mitt inlägg "Plorsdag" (Sara) det är Plugg och Torsdag ihopsatt!


såhär såg jag ut igår, trött och skel tjej



/E

basketball all day long

och jag mår asbra! Det kan inte bli mycket bättre, i och för sig ville jag se lite jämnare matcher. 93orna vann med 20p typ, u18 vann också med 20 eller 30p. Och p95 vann med 126-3! Wohoooo säger jag bara, spännande liksom (y) div 2 laget förlorade tyvärr, men annars var det rätt mycket vinster åt EB. Gillas till tusen :D
Kom hem för någon timme sen, då satte jag mig här direkt och rättade klart min rapport och skickade sen in den. Så nu är det bara spanska uppsatsen och engelska analysen kvar. Men de är tills på fredag så har lite tid kvar.
-Slänger upp två bilder från igår då jag inte orkade göra de då;
 

ebba påväg till norrköping, astaggad!

bästa tjejerna♥

/Sara'

On that cold October night


kom på att jag inte hade några bilder, hehe!
Sitter just nu och kollar filmen Juno, hur kan man inte älska henne?
Åh, jag vill va som henne... lite kär.

/E

vad hände?

Snacka om att jag är trött just nu!! Upp 06.50 för att sedan åka till samlingen i bollhuset innan vi begav oss mot Norrköping. Matchen slutade i förlust mest på grund av den sopiga andraperioden. När den var slut blev det snabbt in i duscharna för halv fyra var de match i bollhuset! Vi vann den matchen men vi spelade inte så bra, vi spelade sämst. Hade flytet ibland men det var mestadels katastrof.

Jag duschade inte i bollhuset efter för att här hemma är det just nu kalas för min syster som fyller 18 på torsdag. Är helt slut så håller mig till datorn.

Hör nu att de är mat så vi hörs senare, då lägger jag upp bilder! byebye


/E


◊Eskilstuna basket

Två matcher för EB F95 idag då, och sara spelade bara en, mot norrköping.  Den matchen var lite som en bergochdalbana, spelade hyfsat första. Skit andra. Tredje&fjärde spelade vi braaa, men orkade inte riktigt ändå till slutet så det blev en förlust. Men jag är faktiskt inte så besviken över det, tyckte vi kämpade på bra och spelade helt okej! Matchen mot Söderköping gick betydligt bättre, blev en vinst med typ 20p. Satt i seket och hjälpa joann, hahahah! Blev rätt många streck av att det blev fel.. Pontus, Oliwer och pierre var och kollade på matchen också, knasiga alla tre vill jag lova!  Efter bollhuset har jag slötittat på tv och har nyss ätit kycklingtallrik från italia. Sjukt gott! Och nu ska jag väl fortsätta kolla på tv, och sen imorgon blir de bollhuset hela dagen, hääärligt.

slänger upp en bild från basket vm!


/S

dör av trötthet...?

Avslutade nyss en mycket konstig msn konversation med Sara och ska nu packa tills imorgon och sedan sova gärnet. Kan knappt hålla ögonen öppna så jag avslutar med en bild och säger godnatt people!


såhär går de om du pratar medan idol är igång!

/Ebz

fredag

har inte hunnit blivit så många ändringar här, men lite nytt har kommit upp, och mer ska det bli! Håller just nu på med bakgrunden och headern. Och vi har fixat kategorier, så om ni känner för att bara läsa den enas inlägg, så är de bara att klicka in på våra namn under 'kategorier'. Vi har även ändrat texten i inläggen och rubrikerna. Blir endast en match för mig imorgon, mot norrköping. Ska sitta sek när de andra spelar mot söderköping, krossa brudar!
Nu ska jag fortsätta hjälpa ebba med bloggen! Jag har placerat min blogg i Eskilstunabloggkartan.se!


/S

inga bekymmer


Life is good, det är helg och snart är de dags för träning - kan de bli bättre!?

/E

, 9C♥

ashärligt att det äntligen är helg! Och dagen har varit kanon idag, spanskan gick bra, på sv/so hade vi ingen lärare så vi satt och jobbade på ändå och hade de hur kul som helst. Jag har en väldigt bra klass :) Sen på idrotten, lirade vi basket. Mitt lag vann, inte så förvånande men fyfan va grymma vi var hahah! Sen var skoldagen slut, inte så dåligt att sluta tolv varje fredag inte. Så nu sitter jag här och vilar upp inför träningen, är riktigt taggad! Förhoppningsvis får jag spela minst en match i helgen, hoppas mera på hemmamatchen då i såna fall. Fast helst av allt, spelar jag ju självklart båda matcherna. Men ni som inte har något att göra imorgon halv fyra-kom till bollhuset och se f95 spela mot söderköping! Vet inte alls hur söderköping är, om de är bra eller ej, kan bli en intressant match.
Efter träningen kan ni vänta er ett par förändringar här på bloggen!


såhär såg det ut på sv/so

och camilla satt själv och jobbade på ;)

hejs!
/S

plugg,plugg & plugg..


mums på låten!

Har nyss skickat in uppsatsen som ska vara inne imorgon, känner mig lite duktig sådär! Och spanska gloser sitter någorlunda i skallen också. Har dock inte rättat rapporten eller börjat med engelska uppsatsen. Får hinna med det imorgon innan träningen! För efter träningen ska jag hem till ebba, ska börja fixa lite med bloggen (y) Kommer bli asnice! Men iaf, så gick ridningen asbra idag. Lif var helt klockren och var för en gångs skull inte jobbig.
Och om jag fattat det rätt, så gick de bra för sofia&hrina också. De såg fina ut i alla fall :)

För alla er som har svårt att se skillnad på mig&Sofia; Idag, för första gången eveeer, sa jag fel! Vet inte riktigt vad jag tänkte på.. Men jag kallade Sofia för Sara.. Lite borta eller vad? Så ni som sagt fel ett antal gånger behöver inte må dåligt eller något sånt hahahah. För det kan tydligen hända vem som helst!

Nu blir de dejt med kudden och kolla på tv innan man slocknar helt och hållet.

/Sara, och inte Sofia..

plorsdag

Dagen börjades med sovmorgon! Eller.. den skulle ha gjort de.. men så smart som jag är så lyckas jag vakna tjugo i fem på morgonen!! De va bara att blunda och somna om, men inte innan jag upptäckt att min tandställning har fastnat i mitt sår i läppen, hääärligt.. Men eftersom jag kan betraktas som en zombie på morgonen så kände jag ingen smärta. Klockan åtta va de dags att vakna igen, denna gång en kvart innan jag egentligen skulle gått upp och ca tio minuter innan mamma väckte mig.

I skolan började dagen med svenska och avslutades med baguetter och cheescake på EV. Efter skolan så blev det skjuts hem, som alltid! Det är tur att jag tränar, annars hade jag rullat hem istället.. När jag kom hem så började jag plugga nästan direkt, satte mig vid datorn och började skriva lite iaf. Började skriva runt 4-5 kanske och är alldeles strax klar med svenskan.

Ikväll blir det att plugga spanskan till imorgon och sen sova så tidigt som de bara går. Ha de bra!


Eftersom att alla (mest Sofie) gillar att göra fjortisposar till mig bara för
min läpp är så stor så får hon en tillbaka, den är förresten till alla er mobbare!


/E

skriver uppsats!


ah, som rubriken säger så sitter jag just nu och försöker komma på något till uppsatsen som jag håller på och skriver. Man ska skriva om vilka etiska regler som fanns på praoplatsen, och den ska in imorgon. Får se hur det går :)
men hur som helst så ska jag väl om en timme ungefär åka ut till stallet och ta en liten ridtur! Blir nog bra de. Efter stallet blir de nog mera skrivande på uppsatsen och sen ska jag försöka hinna med att rätta rapporten, om inte blir det att göra imorgon, kanske. Haha.

Blev ett kort inlägg som jag egentligen inte har tid med, men kände att jag ändå behövde skriva något kort, och eftersom att jag fastnat med skrivandet så fick det bli ett inlägg ändå!

/S


"om du vill göra en sång lite mera gnolig kan du lägga till några tiddelipom"

jaha, onsdag idag då. Och jag har hunnit med rätt mycket efter skolan, har läst ut svenska boken, lagt upp bilder från praon och tränat! Och efter detta inlägg ska jag läsa lite ur engelska boken. Om jag har tur så blir den nog också utläst ikväll. Träningen gick suveränt bra idag! Myyycket bättre än igår vill jag lova, alla var fokuserade och verkligen kämpade, tummen upp för de! Läste att ebba inte hade riktigt koll på våra matcher i helgen, så det är väl lika bra att ta dom redan nu. Vi har alltså bortamatch mot NBBF sv, klockan tio på lördagen. Och samma dag har vi hemmamatch mot söderköping halv fyra i bollhuset.

Imorgon blir det plugg och stallet, ska skriva klart svenska uppsatsen som ska in på fredag. Och så ska jag försöka hinna med att rätta rapporten. Sen måste jag lära mig spanska glosorna som är tills på fredag. Så förhoppningsvis har jag inget plugg att göra i helgen, då jag för mestadels kommer spendera min tid i bollhuset, som vanligt.


så här såg det ut när jag fick tillbaka a-delen från matteprovet! Bra Sara!

hejdå!
/S

♥ "du såg ljuset för att sprida glädje"

Kom hem från träningen för några timmar sedan, blev direkt hoppa in i duschen och sedan glo lite Family Guy på tv! Ska väl egentligen sitta och plugga gärnet nu men jag orkar verkligen inte något, sov jättedåligt inatt..

Skoldagen rullade på och var helt okej, basket på idottslektionen uppskattas till tusen! 28-8 mot 9b blev de, hehe. Efter skolan hade jag ca 2 timmar innan träningen så jag försökte plugga lite och åt mat i lugn och ro, vilket man aldrig hinner annars. Träningen idag var betydligt mycket bättre än igår och i helgen är det två matcher på lördagen! Sara kan säkert båda lagen och tiderna vilket inte är min starka sida!

Nu ska jag ta på mig min fetaste tjocktröja för jag fryser som attan, plugga lite och sedan ska jag göra mig en toast och kolla gossipgirl på Kanal5.se! Hoppas på en bättre natt ska jag också göra, vi hörs imorgon :)




8 dagar... kan inte fatta de!

/E

dagen efter

detta, mina kära vänner, är min läpp dagen efter att den blivit misshandlad!

har ingen bra jämförelsebild just nu men de kanske kommer upp senare!

Just nu sitter jag och pluggar men har fastnat lite så kikade in här och slänger upp lite läpp-bilder!
Ikväll är de träning och det bär av till bollhuset (som vanligt) en timma innan, så jäkla härligt.
Men nu ska jag försöka göra något, vi hörs ikväll. Blir mer om min dag då, hejdååå

/E

-bilder från prao veckan-


faramir ♥

lilla legolas

småhästarna!

brutus

fick sällskap av lilla rasmus när det var lunch :)

allt detta putsade vi och gjorde de snyggt!

/S

Bits hunden? Nae den sticks, det är en spets.

sjukt dåligt skämt det där, men just det skämtet lockade fram väldigt mycket skratt på vår långrast som vi hade idag! Som spenderades i biblioteket och roade helena lite, som vanligt. Men hur som helst så har idag varit en rätt bra dag, har varit lite trött ohså. Men den har bjudit på mycket skratt och leenden, vilket alltid gillas!
Träningen idag var mest seg, ingen som var på topp idag. Vi mest sprang runt och visste inte vad vi gjorde. Tog några kort innan träningen också, som kommer upp i detta inlägg.

Resten av kvällen har jag suttit med spanskan och jobbat på, har sjuuukt mycket skola just nu! Precis som ebba nämnt i ett tidigare inlägg såg jag, det är läxor hit och läxor dit. Och så några prov på de också. Så därför skrev jag inget igår, satt och plugga hela kvällen typ. Så nu ska jag sätta mig i sängen och läsa ur både svenska och engelska böckerna! Men först kommer några bilder från idag.






katten var duktig och hjälpte till med spanskan!

PS: Kommer bli några förändringar här i bloggen, förhoppningsvis är allt fixat efter helgen!
& imorgon ska jag försöka hinna att lägga ut några bilder från praon.

/S

rain, scars and sleepy teenagers

Efter ca två veckor börjar jag seriöst fundera på om de är något fel med mig, jag är alltid trött.. och inte sådär normalt lite sömnig utan helt bängt borta! Borde man inte få ledigt från skolan för de?

Nåja.. dagen har varit helt okej. Har väl mest gått runt och varit allmänt trött men jag överlevde! Woho. Nej, jag har inget att skriva om just denna dag. Träningen ikväll är verkligen inget att prata om, tror inte att någon var helt med idag och jag kände mig mest lost.

På tal om träningen! Försök aldrig fånga en (inte så bra) pass från Sofia när hon är arg för då blir de såhär :

Det är min läpp där, så kan de gå!
Försök sova nu... godnatt!

/E

står inte ut

Hur mycket läxor kan de finnas!? Vad hände med att nian skulle va bra? Har jag missat något eller? Jag orkar inte!! Har inte en enda ledig kväll för när man har ledig tid så ska den tillbringas med böckerna. Jag vill bara sova...

Men nog om det för ett tag! Första dagen i skolan idag på en vecka. Dagen gick ganska snabbt trots att jag höll på att somna lite ibland. När sista lektionen hade slutat så bad jag om skjuts hem och väl hemma glodde jag på tv ett tag. Blir att somna tidigt ikväll känner jag..





tio dagar

/E



mallorca 2009


ta mig tillbaka! ♥

/S

bollhuset

Hela denna söndag spenderades i underbara bollhuset! Så jävla nice och så jäkla härliga människor, kunde inte blivit mycket bättre.

Är helt död nu och ska ta fram min B&J sedan starta tv:n och kanske kolla lite på oth som jag inte sett på länge!
Orkar inte skriva mer nu så vi hööörs imorgon istället.




/E

-


, we keep on waiting for the world to change

/Sara

har vart basket hela dagen, och matchen mot NBBF 96 slutade med vinst! Sen direkt efter blev de bollhuset och kolla på de sista minutrarna av P96s match, vilket slutade i förlust..  Imorgon blir de bollhuset heeela dagen, ska kolla på fler urm matcher,
vilket gillas enormt!
Nu:
Ben&Jerry´s och filmtittande med mor&sofia! Dirty Dancing


I love this game ♥

gametime

Imorgon är det, som sara sa -  gametime! Så jävla taggad men är mera trött. Detta har nog varit den segaste veckan jag någonsin haft...någonsin. Men då är de härligt med lite folk som kan pigga upp ens vardag!

Har inte skrivit så mycket (som jag blev påmind om, tack Sofia..) men nu fick de bli ett litet kort inlägg!
Imorgon blir de tidigare till bollhuset för att se någon match och sedan blir det att bege sig mot Norrköping. På söndagen bjuds det sedan på mera basket, hääärligt!

Nu ska jag kolla lite på tv och sen somna gott. Vi seees


Kallt väder = mössaaaaa!

/E

heeeeeelg!

sitter vid brors dator, så blir ingen bild eller ohså i detta inlägg!
-Sista praodagen idag då, gick rätt fort tycker jag om vi ska jämföra hur sakta dagarna gått resten av veckan. Men vi hade mycket att göra också, fick till och med städa sadelkammaren, blev assnyggt om ni vill veta ;) När sofia&jag skulle hem så var småhästarna påväg ut ur hagen, de pressade sig mer eller mindre genom tråden, bara för att nå till gräset på andra sidan, haha! Så vi fick byta till en annan hage, där elen var på. Plus att det var en rörhage så det var ingen chans att dom skulle pressa sig igenom där inte! Sen fortsatte vi gå hem, blev otroligt mycket skratt och flum. Det absolut konstigaste var att vi tyckte de regna, men inte fick vi något regn på oss, hmm...
När jag kom hem blev det att mackor och varm oboy, sen byta om och åka till träningen. Som gick si så där.. blev bättre i slutet, och match för mig imorgon mot norrköping! Mer om den matchen får ni nog veta om imorgon eller på söndag!
Nu ska jag kolla på idol och äta, vi hörs när vi hörs!

/S

14/10

stallet idag igen då, fick rida en stund också. Fick ha dollar då, fin&rätt seg häst dedär :)
Fick skjuts hem av morfar&mormor och väl här hemma så läste jag lite ur svenska och engelska böckerna, sen blev det iväg till det andra stallet och rida Leistur. Han var rätt liten efter en hel vecka med bamsingarna kan jag säga.
Men hur som helst tänkte jag bara skriva ett kort inlägg här, hade tänkt att kolla på tv innan jag somnar!


hästtjejer eller vad? :)

/S

so cold

Men hur kallt har de blivit ute då!? Fryser arslet av mig och de är verkligen inte kul att gå och bära på kan jag säga!

Idag spenderade jag fyra timmar i Elin Maria Boutique's lager där jag packade upp kartonger med kläder och sedan packade fint i igen. Kaaanske inte de roligaste jag gjort men med lite musik gick de ganska bra! Hade dock glömt att jag hade musik de två första timmarna så de va väl mindre kul. Jag lärde mig också att göra expresso och latte på deras kaffemaskin och som avslut fick jag bjuda på de!
På träningen idag var jag bokstavligen helt lost.. hoppas de går bättre på fredag! I helgen är jag garanterad att få vara med på match eftersom vi skjutsar. Matchen är mot NBBF 96 om jag inte minns fel!

Jag ska nu fixa lite och hoppas på en roligare morgondag.


här inne satt jag

begravd i kläder när jag hade plockat ur alla


/E

he left me with a broken heart


grymt bra låt!


haha och precis som de sjöng "shine a light on her" så kom mamma och lyste med en ficklampa på mig! Hon har varit onormalt glad och flummig idag, ska man vara orolig kanske? Men iaf så har idag varit en rätt händelserik (?) dag, vi har nu putsat klart alla 21 träns och 19 sadlar. Och så var vi såhäääär nära på att få rida, fast det blir nog imorgon istället. Istället stod jag och ryktade rio grande, han lever upp till sitt namn kan jag säga. En av de högsta hästarna i stallet :) Fast rio tyckte inte om att vara bunden så då tog han tag i grimskaftet och drog så att knuten gick upp! Så då stod han bara och kollade på mig och visade vad han kunde göra, så då fick jag göra en liten special knut. & den kunde han inte få upp, haha! Innan vi slutade fick vi ta in privathästarna, som va riktigt vilda, de mer eller mindre rusade mot oss och bråkade med varandra och allt möjligt. Så snabbt som satan kröp vi under staketet och väntade på att dom skulle lugna ner sig, för vi ville inte vara ivägen för dom precis. Speciellt när vi är mer vana med små hästar, hehe..
-Snart blir de bollhuset, men först ska jag äta. Och medans jag väntar på att maten ska bli klar, går jag nog in på king.com och spelar ett tag!
Känner att detta inte alls blev ett bra inlägg, men så kan de bli ibland!

/S

-nothing but net-


r.westbrook & d.rose'
kan man bli mycket bättre eller? -nae, skulle inte tro de va!

träningen gick sådär idag, varken bra eller dåligt. Däremot kändes de att jag mått lite dåligt,
blev trött hur lätt som helst.. Och de funkar inte, måste bli förbättring på de! Förhoppningsvis blir de match på lördag i norrköping.

/S

must..stay...awake.. at.. work.. Zzzzzz..

Är så jävla trött så de är inte sant. MEN jag får börja 10.00 imorgon istället för 9.30, häääärligt!
Men jag orkar inte sitta och skriva om min dag för den va lite som igår, fast kallare. Mums.


you know where you'll find me.
Godnatt!!

/E

det är bra mycket trevligare att vara två

sitter och lyssnar på ola-riot och väntar på att klockan ska bli kvart över fyra, då kommer ebba och hämtar upp oss och så blir de att dra till bollhuset för träning! & tack och lov gör de inte längre ont i halsen på mig, men jag är rätt så förkyld. Men träning blir de! Kanske ska passa på att läsa svenska boken och engelska boken som ska vara utlästa nästa vecka typ, i väntan på att klockan blir så pass mycket att jag kan börja byta om.
Istället för att sluta tre i stallet idag, fick vi sluta vid lunch bara för att de andra skulle på någon kurs. Så var hemma vid halv ett istället. Rätt skönt sådär! Så idag släppte vi ut hästarna, mockade, tog in ett par hästar, hjälpte några att tränsa, delade ut hö till alla boxar, och så tog vi in alla hästar igen. Och sen blev det att cykla hem och äta! Inga bilder idag heller, blir kanske ikväll om jag har tid och orkar.

/Sara

måndag

har vart i stallet åtta till tre idag då, och jag är helt slut vill jag lova! Och då har jag fortfarande fyra dagar kvar där. Kan bara tänka mig vad vi kommer bli utsatta för då hahah! Bara idag har vi fyllt 15 spiltor och 1 box med överfulla skottkärror (och inte små skottkärror heller..) av torv. Plus putsat 16 träns och 5 sadlar, och så har vi släppt ut hästar, tagit in hästar och återigen släppt ut några hästar. Imorgon får vi väl fortsätta putsa de som vi inte hann med idag, och säkert mocka.. (y) Men jag ska inte klaga, det är ju sånt man får göra om man någonsin skaffar sig en häst, dock ska jag inte ha en stor häst. Som dom har i vilsta, man känner sig inte alls liten bredvid dom hehe.. Jag var inte ens till deras bogar ibland. Nae, jag håller mig nog till islandshästar! Mycket bättre storlek på dom :) När jag kom hem från stallet satte jag på mig mjukisarna och gjorde varm oboy, och la mig i sängen och kollade på tv med kissekatten. & resten av dagen kommer jag nog bara slappa och ta't lugnt, blir nog sängen tidigt ikväll också, känner redan nu att ögonen börjar svika! Men ska försöka hålla mig uppe ett tag till åtminstone ;)

hade tänkt att ladda upp ett par bilder som jag tog idag på hästarna. Men att överföra bilderna funkar inte just nu. Så de kanske kommer senare ikväll istället!

/S


Praodag 1, är de slut nu?

Aha, första praodagen idag då. Somnade lite sent igår men var ganska pigg i morse ändå! Dock försvann all min energi efter att ha varit i affären i sisådär en timma, har ingen aning om vad som hände. Fick ganska ont i fötterna också efter att ha stått upp mestadels av dagen och gå runt, satt på golvet gjorde jag också..haha! Min rygg och jag är helt döda just nu, för att inte prata om mina tår.

Direkt när jag kommit dit på morgonen fick jag reda på att jag skulle gå igen, de behövde nämligen hämta kläder och jag kände hon som fixar dem, så de kunde jag göra! Senare fick jag mest vika kläder och fixa iordning litegrann. Vi beställde mat från Kaka också, trodde att jag skulle få mer energi av den men så blev de icke! Cirka 7 minuter före jag skulle sluta så fanns de absolut inget jag kunde göra (kom på att de igentligen va 37minuter..hehe..)så jag fick gå hem och satan va kallt de är ute!?


promenad

lite av deras lager med kläder, ta och springa? jatack!

be mine!!!! 1200:- tror jag den låg på.. wooo..


såhär såg jag ut!

/E

you're one of a kind

Är rätt så nöjd med dagens match, vi kunde ha spelat lite bättre på slutet bara! 91-32 blev resultatet och de var en rätt så onödig match men så är de ibland.

Efter matchen fick vi lov att vänta i cirkus 10 minuter för att omklädningsrummet va smockfullt men när vi väl hade fått duscha så gick vi mot årby och några köpte pommes påvägen. I Årby hade div 2 match som dom vann med massa. Satt med massa trevligt folk och det blev mycket skratt & prat. Vi begav oss hem när matchen var slut och väl hemma snackade jag lite med mina föräldrar som precis kommit hem och sen tog jag lite käk.

Nu ska jag väl lyssna på musik och fixa lite på datorn ett tag sedan starta oth och somna till det. Imorgon är det dags för prao så vi får se hur de går! See ya


en av favoritlåtarna just nu, knäppte inga kort idag!

/E

b-ball♥

första hemmamatchen idag då mot nbbf 97, gick hyfsat kan jag ju säga. Vinst med 91-32! Och äntligen satte jag min första trea för säsongen :D känns så jäkla bra! På första hemmamatchen ohallt. Innan vår match kollade vi på u18's match, slutade med vinst för dom också. Så det har bara varit basket som gällt denna helg, då vi stack till årby efter vår match och kolla på nattis match. Vinst där också! GILLAS
-Imorgon börjar praoveckan då, ska vara i vilsta ridskola med sofia&terese. Kommer nog bli hur kul som helst! Tar nog med mig kameran någon dag, om jag nu lyckas hitta den.. hehe.. Så kanske kommer upp ett par bilder på tre konstiga tjejer :)
Nu blir det tvn och halstabletter då jag börjar få ont i halsen igen! (n)

/S

every february you'll be my valentine

en hel dag i bollhuset, är lika med TUMMEN UPP! Kan knappt bli bättre, att vara omringad av störtsköna människor och att kolla på basket. Så sjukt härligt! Så att vi fick sitta sek en match gör inte så mycket, var rätt kul de också. När allt inte gick så jäääkla fort! Vilket det gjorde rätt så ofta vill jag lova, hahah..
Sen blev det att kolla på f96 när de spelade mot nbbf. Hade lika roligt då! Satt med nattis ett tag innan hon var tvungen att sticka, som var oerhört elak idag :O haha, hon är speciell den bruden!
Sen när hon stuckit blev de mycket skratt med mina gamla blåisar, plus några andra.
Ringde efter skjuts när 96 matchen var slut och nu har jag varit hemma någon timme eller så. Och som nattis brukar säga- Det var varit en dyngbra dag! Mitt humör har varit på topp typ hela dagen, något som ebba&sofia kan bekräfta kanske? ;)
Just ja, på utbildningen som vi hade imorse så fick sofia sms av pedda. Och jag ska spela imorgon ändå visade de sig! Så sjukt härligt :D så nu är jag riktigt taggad, så ni som har inte har något för er imorgon;
Bollhuset 2, kvart över två spelar vi, kom dit vettja!


kooortis ♥

Ciao!
/S


when you lose something you can't replace

Dagen har spenderats i bollhuset från klockan tio till halv sex ungefär. Sjukt nice, men är helt slut nu.

Det började med seketariatskursen som höll på till tolv, därefter blev de att kolla 97ornas match. När den matchen var slut skulle twins och anna sitta sek i p95's match så jag satt bredvid och höll ställningarna eftersom de va ett jävla tempo och lite skador hit och dit. Vi fortsatte kolla match efter det och då var de f96 som spelade, därefter blev de att ringa skjuts och åkta hem!

Imorgon är de gametime men vi åker dit mycket tidigare och kollar u18's match så jag får inte sova ut något alls denna helg! vi ses


today i wore this

/E

Nightynight /E


köttbulle

Kom hem från träningen för ett bra tag sen, fick där reda på att det blir gametime för mig på söndag dock inte för twinsen.. allt känns så jävla knas.

Vi duschade i årby efter träningen vilket betydde att när jag kom hem va de bara snabbt in på internet, kolla nummer och recept sen dra mot affären för att sedan hämta upp min kycklingtallrik och cp's kebaaaaab- vi lackaa! hahaha. Efter vi tryckt i oss massa mat ställde jag mig och baka kakor som faktiskt blev goda!

Nu mår jag asilla efter all mat samtidigt som jag sitter och kollar idol men efter de blir de one tree hill. Imorgon är det bollhuset som gäller hela dagen, så jävla nice så de är inte sant. Dock blir de att gå upp lite för tidigt än jag vill men de är värt de. Menmen, tillbaks till idol, vi höres!


Snart är de vinterjacka som gäller igen! Bästastevän, bästastedu

/E

...

helg nudå. Det är skönt, känns som jag behöver de! Dock får jag inte sova ut särskilt mycket denna helg. Blir mycket basket, imorgon är de kurs 10-12 i bollhuset. Därefter blir de att sitta sek när p95 spelar, får se hur det går! Kommer nog göra bort mig totalt :) menmen.. ska försöka kolla på p96 matchen också! Efter de matcherna blir det att kolla på när f96 spelar. Sen hem, tror jag. Om det inte blir att vara med camilla, sofia&ebba på kvällen och ha de lite mysigt? Vi får se. På söndag får jag däremot sova ut ett tag, sen runt två blir de att åka till bollhuset för att se när mina tjejer spelar mot norrköping 97. Varken sofia&jag ska spela så vi får skrika som tusan och heja fram dom istället! Och förhoppningsvis får vi dit ramus&daniel också. Håller tummarna för de :D
Nu: Idol, olle&daniel (Y), har bestämt mig för att försöka att inte rösta nånting förens i slutet. I finalen typ, men vi får se hur det går.. hahah.

ha de!
/S


trötter

Tvingades ta bussen till skolan idag, läskigaste jag varit med om.. haha nejmen kallt va de!

Slutade den tråkiga skoldagen runt tolv och då blev det bussen hem med lite trevliga personer. När jag kom hem blev det direkt att gå ut med hunden och sedan starta oth, big surprise. Ska kanske sova lite innan det är dags för träning ikväll! Helgen kommer spenderas mestadels i bollhuset med massa sköna personer. Laaaater!



/E

/S


stockholm

Kom hem från Stockholm runt två men har inte orkat eller haft tid att skriva förns..nu.

När vi väl hade kommit fram så gick vi runt på stan en stund innan vi drog till tandläkaren. Råkade svära när han visade den dubbelt så tjocka tråden som skulle bytas ut mot den tunna jag redan hade, hehe. Spänner som fan i munnen nu vilket gör de lite svårt att äta.

När vi hade kommit hem från ett ganska blåsigt Stockholm så möttes vi av regn, såklart. När vi hade varit hemma ett tag skrev Sara och sa att jag inte skulle glömma spanskan, som jag såklart hade gjort. Så det blev att stressgöra den tillsammans med henne över msn, mvg nästa?

Nu ska jag som vanligt starta oth och bara mysa resten av kvällen. Glömde ta bilder eftersom vi mest sprang runt men har en på min outfit (roligt ord) som ni får nöja er med!



/E

leeeeeeeedig

Som ni ser så är jag ledig- LEDIG FRÅN SKOLAN IDAG! Så jävla skönt så de är inte sant. Blev dock ingen riktig sovmorgon för jag skulle upp 8 och göra mig i ordning för 09.06 gick tåget mot Stockholm. Har min tandläkare där som har hand om min tandställning men såklart blir de lite shopping också med mami.

Vi får se hur ont jag får denna gång, första gången vi spände min tandställning kunde jag inte äta på ca 2 veckor, nice eller vad? Ska se om jag kan göra något roligt med gummisnoddarna man får också, haha!

Befinner mig säker i Stockholm när detta inlägg kommer upp eftersom min kära bästavän har gått med på att publicera de. Bilder får ni såklart när jag kommit hem! Ha en bra dag, puss


Bara för du var så sur efter träningen igår ♥

/E

Pizzabullar

Twinsen hämtatr upp mig vilken minut som helst och så åker vi vidare mot träningen. Känner mig ganska peppad idag trots att det inte gått så bra på senaste tiden.

Skoldagen var väl som vanligt, lärde mig att det finns något som heter pizzabullar betydligt godare än det låter kan jag lova! Men nu ska jag njuta lite till av min underbara musik och sen börja dra mig mot dörren, vi hörs!



/E

never give up

onsdag idag då. En rätt bra onsdag faktiskt, bästa var sista lektionen som var Sv/So. Satt och bråkade lite med daniel, som sa att jag var skum? ;o, vet inte riktigt vad han menar med de.. jag är ju helt normal!
Haha men iaf så är de träning om två timmar typ, tagga till de! Ryggen är betydligt bättre också, vilket gillas enooormt. Har faktiskt inte så mycket att skriva om idag. Så blir nog inte något mer inlägg för min del idag.
Later!

/S

~the boy got us all feel high~

Vet inte riktigt vad de är med mig denna vecka, men känner mig oerhört pigg och uppåt! Får hoppas på att det håller i sig hela veckan. Skolan idag var rätt seg, men hade ändå så pass roligt att de inte störde mig. Musiken va bättre den här veckan också, det gillas mycket! Camilla&jag fick helena att bli trött på oss och drog för gardinen när vi stod och kolla in på henne, haha ;) Imorgon blir de nog mer bråk med henne, så sjukt härlig är hon!
Sen var de träning då, kom dit en timme tidigare och lirade med brudarna. Körde chicago, blev rejält utklassade kan jag lova. Var väldigt mycket luft när jag sköt också, hahahah. Men idag var en sån dag då jag inte orkade bry mig att skotten var åt helvete, jag hade bara roligt istället. Däremot måste jag verkligen få ordning på mina straffkast, de ser förjävliga ut! Fick reda på att jag ska sitta sek med basel&sofia på lördag när p95 spelar mot norrköping. Askul... (y) Jag kommer göra bort mig något otroligt mycket, hehe..
Efter träningen pratade jag med Pedda om min rygg, och de är lugnt så länge jag inte får ont när jag spelar. Vilket jag inte får, det är inte förens efteråt som jag får ont. Men det kan jag faktiskt leva med.


lagom skillat sådär, vet inte hur länge nattis och jag stod och försökte få de två första att fastna, hahah.
Fick be de långa snubbarna att ta ner bollarna sen!

/S


you're amazing, just the way you are

Denhär dagen söööööööööög.
Beslut, dåliga dagar, känslor, sömn, skolan.. orkar verkligen inte.Så nu ska jag kolla oth och drömma mig bort härifrån. Känner att jag verkligen peppar upp er just nu! Woohoo och allt dedär. Är trött som en åsna också! Så de får bli lite bilder också. Har ni bättre dagar än mig..? puss





Love u, always.♥

...Det känns inte som förut, det är inte som förut. B-ball


/E

GÄSTBLOGGNING PÅ G

Sofia här! (saras tvilling för er som inte visste de..)
har tjatat på tupparna ett tag om att få skriva lite skit här ett tag nu, ikväll bestämde sig syster för att vara lite snäll. GUTT!
Iaf ... har precis suttit och ätit glass, nogger , asäcklig. Annars har jag inte gjort så mycket idag, gjort klart engelskan med hjälp av smurftrollet (även kallad ebba tufvesson). Var tänkt att camilla och jag skulle dra ut och springa idag också, lovat att springa/gymma varje måndag med henne, ibland lovar man förjäkla massa saker alltså ...
och för att inviga mitt första inlägg här slänger jag upp en låt samt musikvideo:


/ er sofia (så klyshigt!)

you really got me bad

gick upp runt 8 idag, gjorde mig iordning och så fick vi skjuts av ebba till skolan. Hade utvecklingssamtal idag också, gick lika bra som det brukar. Mammsen är nöjd iaf :) Har faktiskt gått runt och varit allmänt glad hela dagen och skrattat mycket. Även fast att ryggen inte blivit något bättre alls typ. Gick hem från skolan med sofia,ebba, camilla&jesper. Blev mycket skratt där med! Tummen upp för de!
När jag kom hem blev de att skriva klart engelskan som skulle in idag. Sen hade jag bara legat och kollat på tv med stinis, som var oerhört mysig idag. Inte så ovanligt men det uppskattas när hon är på bra humör :)
-Imorgon blir de förhoppningsvis träning, vet att jag borde vila om ryggen inte blivit bättre. Men jag är sjukt sugen på att träna! Så vi får se hur det blir.



min konstiga kissemisse!

/S

tha queen

Sitter och gör engelskan.. The parliament(därav rubriken)..vem bryr sig egentligen? Startade lite härlig musik och chilla gärnet istället. Mest för att jag är klar, men lite för de är nice också.

Dagen då? Jo den har varit bra! Trött och orkar ingenting egentligen men det är prao nästa vecka så jag håller ut! En vecka efter de åker håret boooort och vecka 44 åker även jag! Så.Jävla.Nice. Idag ska jag inte göra något alls, bara oth som gäller och de ska jag strax starta igång.


haha svenska/so med Sara ♥

Ett kort från min promenad hem, skööön..t

/E

nämen!?

Nämen tja!

Var ju som sagt i Stockholm igår. Där blev det att gå på stan och käka på TGI Friday innan vi åkte spårvagn(?) till konserten We will rock you, grymt! Och dom sjunger ju så jävla bra, jag dör. Kom hem runt ett då fick jag lov att packa väskan för på söndagen var de dags för match!

Sov inte många timmar inatt men lyckades ändå pallra arslet upp ur sängen tjugo i åtta. Hämtade upp twins och åkte till bollhuset sen bar de av mot Linköping för min första match i serien. Det blev en härlig vinst, 62-19.Vi spelade, trots misstag, ganska bra!

Efter alla duschat så stack vi till Max där vi sedan delade upp bilarna och vissa åkte till Årby medans andra åkte hem. Jag åkte i den bilden som drog till Årby och kollade herrmatchen.

Nu ska jag baaaara ta de lugnt, plocka fram lite kläder och KOLLA OTH!!! iih. Jag har haft en grym helg (trots besvikelser) och jag hoppas att ni haft det med!
PUSS

Bara för vi ääälskar mobilbilder:

Spååårvagnsbiljett, så cool!

Mot Linköping!!

Evelin i bilen, haha nödvändig bild

På Max där Sally inte nådde upp, hahah!

/E

vi är alla världens värsta häftiga sak.

nyss kommit hem från årby, kollat på herrmatchen. Vilket slutade med förlust med 9p tror jag. Var där med härliga människor, plus min knasboll nathalie :)
Vår match i linköping idag gick grymt bra! Slutresultatet blev 62-19 till oss, det flesta funkade för oss idag. Försvaret var awsome! Dock är min rygg en pina just nu, fick nog ett antal smällar igår och jag gjorde det inte mycket bättre utav att spela idag med. Men känns bättre nu än vad det gjorde för några timmar sen, så förhoppningsvis känns de kanon igen tills på tisdag så att jag kan träna!
Imorgon är de skola igen, då väntar utvecklingssamtal, undrar hur det går?

Nu blir de tv ett tag, sen sängen! Är sjukt trött redan nu känner jag.


plutten ♥

Ciao!
/S

fiilm

tar med mig båda katterna till sängen och så blir de glass och film med syster! Myysigt.
& Ebba kommer antagligen inte skriva något inlägg idag då hon är i stockholm, tror jag de va (a) Bara så att ni vet!

Blir nog ett sent inlägg från min sida imorgon kväll då jag först har bortamatch, sen ska vi kolla på herrmatchen!

/sara

GOTTA LET GO

seriepremiär mot ullvi idag då, förlust med 1p, rätt surt! Vi hade ingen bra dag och gjorde massa misstag, tror inte domarna hade en bra dag heller.. Nu är det bara att ladda om inför linköping imorgon, då ska både basel och ebba spela! Några som jag saknade något oerhört på plan idag.. Så imorgon är de dags att skaffa oss våran första vinst tycker jag! Får se hur mina ben mår imorgon, de är rätt sega och tunga just nu. Träningsverk var de här jappjapp (y) Men det är bara att springa bort de på uppvärmingen.

Efter matchen var jag hemma och tog de lugnt innan pappa skjutsade ner oss till sporthallen & mötte frida, anna, nicole&emma där. Damerna förlorade med typ 10p tror jag? Så kanske inte var någon bra dag för eskilstuna basket idag? Tror nog de.
Nu ska jag fortsätta lyssna på mcfly och vila upp mina ben lite!

hörs imorgon eller ikväll!♥
/S


It’s hard to be disappointed and understanding at the same time


keep your head held high.. 

/E

hot


rätt fin sådär, ja.

För er som vill veta blir de två matcher för mig i helgen. Så blir att gå till säng tidigt både ikväll och imorgon.
Åker från bollhuset åtta imorgon! gud va död jag kommer vara....
Iaf, träningen gick helt okej. Mycket som inte var på topp hos mig precis, men känns bra ändå.
Nu ska jag gå och kolla på idol, heja olle!

/S

i remember us

Hallå där!
Slutade 12 idag då, sista lektionen var idrott där vi sprang spåret. Gick sådär, kan rätt mycket bättre.. Men mina ben orkade inte och nu är de typ döda! Härligt att jag ska på träning om en timme ungefär också, får då veta hur många matcher jag ska spela i helgen. Det kommer ni nog också få veta ikväll, efter att jag kommit hem.
Men aja, när jag kom hem från skolan la jag mig i sängen och kollade på idol från igår. Tycker att Olle skulle ha gått vidare istället för han geir.. Men olle kommer säkert få ett wildcard så de så! Han är riktigt grym den snubben :D
Efter tvn satte jag mig här och kollade runt på olika hemsidor. Läst lite bloggar ohså :)




några tröjor jag hittade när jag kollade runt, lite snygga&charmiga sådär!

/S


bubbles

Slutade klockan 12 idag efter att ha sprungit 2,7km. Det gick väl helt okej med tanke på att jag varit sjuk, mycket bra ursäkt! Just nu försöker jag bara fördriva tiden med musik, tuggummi och oth plus några konstiga personer på msn tills de är dags att åka till träningen, iiih!

Ikväll vet jag inte vad jag hittar på, antingen blir de att bara stanna hemma eller så blir de att sticka till någon!
vi hörs zeen.


sitter och blåser lite bubblor. tog ca 1928737 försök innan jag lyckades
ta kort innan de sprack!! (de flesta var faktiskt större...)

/E

RSS 2.0