if i had you

Har nötat den låten hela kvällen, kände mig lite piggare då..

Jamen vad har jag lyckats med sen jag sist skrev då? Jag skulle sova, så blev de inte. Ingen matteläxa gjord heller. Men oth har jag kollat på! Och duschat har jag klarat av. Känner mig så jävla seg idag och bara tanken på att jag måste springa 2,7km imorgon utan att veta hur kallt de kommer bli dödar mig.. Men det är träning imorgon och som Sara sa så är det också uttagning till match, förväntar mig verkligen ingenting eftersom jag varit sjuk och det inte gått så bra på träningarna, men de ska bli kul att matcherna kommer igång!

Nu ska jag fortsätta lyssna på min musik och sen blir det oth tills jag somnar, vi hööörs.



/E


S.j

idag är en bra dag, det var det igår också. Hade fullt upp igår med både plugg och bollhuset, därför skrev jag inget inlägg igår.. Så Ebba gissade rätt (y)
No provet gick ju rätt åt helvete, pluggade till helt fel saker tydligen.. menmen, vi får se hur det blir.  Jag har varit på rätt bra humör idag i alla fall, ingen elevens val idag så vi slutade runt 1. Det är nice! :D
& ikväll blir de stallet, var två veckor sen jag var där så ska bli roligt att vara där ute igen och mysa med hästarna. Tror faktiskt jag ska ta med mig min kamera och fota lite, var länge sen jag gjorde det. ochochoch, snart är de helg! Vilket betyder att jag -förhoppningsvis- har två matcher att se fram emot! :D
Fast först måste jag ju bli uttagen till matcherna, vi får se,  jag kanske bara blir uttagen till en match. Men jag hoppas på att jag får spela båda matcherna, är sjuuuukt taggad! :D

hejdå!
/S

30 september

Hade som sagt no prov idag, det gick helt okej med tanke på att inget som stod på betygskriterierna(?) var med!

Dagen blev kort eftersom vårat elevens val var inställt. Funderar på att sova ett tag eftersom mitt huvud gör så ont. Oth får visas på tv:n tills ögonen sviker. Senare blir det att göra matteläxan som skulle varit inne idag, nice! Skriver nog ett inlägg lite senare idag också. Så vi hörs!




I väntan på skjuts hem

/E

say NO to NO

Jag tror att No är det mest tråkigaste ämnet i skolan, helt seriöst. Det går verkligen inte att få in i hjärnan. Prov på detta imorgon dessutom, känns helt underbart. Imorgon ska också något arbetsblad till matten in.. men jag orkar helt enkelt inte.. mitt huvud sprängs nog snart och jag vill ju inte att pappret ska förstöras.

Vad annars då? Jo, dagen var helt okej faktiskt. Avslutades med att kolla på 96ornas match i bollhuset där det blev väldigt mycket skratt! Jag har rivmärken på armarna efter Sara också, gaaanska nice.. haha nej. Usch jag är så trött nu att jag inte ens vet vad jag ska skriva så jag skriver godnatt och att vi hörs imorgon! Som den pluggis Sara är blir de väl inget inlägg av henne för hon har näsan i noboken.



min supercowpig innan den blev en superhjälte

Jag är 15, han är 18.. mooooget din bajs!!!

/E

grå dag, grått humör

Dagen började med en No lektion kvart över åtta på morgonen, alltid lika trevligt. Därefter blev de matte och sedan syslöjd. Dagen avslutades med musik vilket också var där mitt humör sprack (kan man säga så?) iaf.. Det blev skjutsa hem tjejgänget och sedan vidare mot mi apartamento. Snabb "lunch" och sedan mot bollhuset där det blev chicago samt massa skratt och mitt humör blev bättre.

Träningen gick apa..nej, mer än apa.. de gick.. CHIMPANSRÖV, ursäkta språket. Ooooch det bra humöret var booorta. Fick även ont i mitt revben och ryggen blev värre, verkligen min dag idag. Blev lite sur på världen men världen fick inte se det, bara Sara..

Jaja, har verkligen ingen lust att dra ut på denna dag så nu blir de att ta lite käk och sedan oth hela kvällen + spikmattan för ryggen. Bara jag som trodde att en "spikmatta" var en matta med riktiga spikar när jag var liten? *host*ett år sedan*host*




Min och Saras fina teckningar som vi ritade på Mattelektionen, erkänn
att min Supercowpig är snyggast? och ja, jag skriver snyggt.

bara för du är knas

life is good

hemkommen från träning precis och mitt humör är på topp! Så kul som jag hade idag har jag inte haft på länge. Blev så sjukt mycket skratt och att tiden gick långsamt var inte heller något dåligt. Jag var föresten bäst på passningar bakom ryggen, eller hur nattiiis? ;)
Skoldagen var också rätt okej, musiken sket sig men det orkar jag inte bry mig om just nu.. Fick veta att vi har sovmorgon till 10 imorgon, det gillas stooort!

Får blir ett kort inlägg idag då jag har både no prov och matteläxa tills på torsdag.


jag vet jag vet, sämre bild får man leta efter.
Men vi är så gulliga så kände att jag ville lägga upp den ;)
min lilla suris <3

ciao!
/Saris


sjuk?

tror faktiskt jag börjar bli sjuk.. inte ok! Går runt och fryser hela tiden och börjar bli förkyld.. nejtack..
Iaf så har jag varit i skolan idag och fryst tårna av mig (y) När skolan slutat cyklade vi hem med camilla, daniel&jesper. Ett par intressanta figurer dedär! Härliga också :)
Halv 5 flög ebba på mig när jag låg under mitt täcke och spelade på pappas iphone. Lite mysigt sådär!
Sen stack vi ut och sprang, tusan va dåligt det gick för mig. Mina benhinnor dödar mig just nu.. ajjj säger jag bara.
Håller tummarna för att de skärper sig tills träningen imorgon.
Ska strax ta en vaaarm dusch sen blir de nog sängen för min del. Kolla på Life Of Ryan.
Så inget mer inlägg för min del idag.

& som svar på nathalies fråga vart min skinnjacka är köpt: I gallerianan nere på stan, vet inte riktigt vad affären heter, men de säljer även balklänningar där. Tror affären heter Qvinna. :)

/S

fryst kalkonrumpa

Skolan idag var tröttsam, höll på att somna hela tiden och ville bara hem! Slutade runt tre då blev de ringa mamma för att åka hemåt och ta lite käk sen dra till twins, springtur stod på schemat! Det gick väl som förväntat efter en vecka av förkylning.. Vi cyklade sedan hem men jag fortsatte mot twins och hämtade lite grejer jag hade där. Fick sedan cykla hem i motvind, häääärligt..!

Kom nyss ut från duschen och ska väl ta någon yoghurt eller så och sedan bädda ner mig i min varma säng! Som rubriken talar om så frös jag som satan när jag kom hem!! Senare får vi se vad som går på tv, finns det inget bra blir de någon film. Men kommer kanske inte skriva något mer idag så vi hörs imorgon :)






Sofia i skolan

Sara pratar med hotties i telefon och pekar på nästa offer

Mmmmmjukisar ♥

Slänger upp en bild på söta Nemo från i somras ♥(inte min hund)

/E

plugga..?

Sitter här, som vanligt, med datorn i knät och musiken på. Det är väl egentligen meningen att jag ska sitta och göra matten som jag ligger efter i.. men det blev inte så. Kanske gör några tal efter detta inlägg!

Jag och Sara gillar att prata om våra matteproblem, hiihihi. Näemen.. jag åt nyss pizza, nyttigt och bra eftersom jag rört på mig hela dagen..hunden har kommit hem också vilket är skönt, han har varit lite saknad. Jag ska väl alldeles strax ta en huvudvärkstablett och sen börja lite smått på matten. Skulle behöva städa rummet för det har varit nära att jag trillat på arslet några gånger pga kläder som jag halkat på (ja, HALKAT) men det har jag nog inte energi för idag. Näe, nu ska jag hämta alvedon & cola, sedan blir de maaaatte!! Vi höörs.


Nu har vi varit utan varandra i snart ett dygn, i miss u ♥♥♥♥

/E

twisted memories


täby 2010'

-Sara

söndag ...

Tog en liten sovmorgon idag, vilket inte är så bra eftersom jag inte kommer kunna somna kväll då.. Men sååå värt de!

Idag har jag inte lyckats med så mycket. Startade datorn när jag vaknade och sedan har de varit den och tv:n som gällt. Ska försöka ta tag i matten idag men vi får se hur de går. Idag är en typisk slappardag vilket betyder att jag inte alls har något att skriva om. Vi får se om jag skriver ett litet inlägg ikväll också!


30 ♥

/E

tråkig söndag

Jaha, vad händer idag då?
Allt som jag har planerat är matteboken just nu. Vår superduktiga (!!!) lärare förstår inte riktigt att han gjort en planering som är alldeles för snabb, tror nog alla fått tagit hem och jobbat efter varenda vecka..
Menmen, blir väl en slödag idag, blir väl att titta på ännu en film ikväll. Städa i rummet också kanske? Vi får se.

Btw, så är jag riktigt jäkla taggad till nästa helg! Säsongen drar igång och vi börjar med 2 bortmatcher mot ullvi och linköping. Så jag hoppas på att denna vecka inte går lika segt som de har gjort ett tag nu. Helgen efter de har vi vår första hemmamatch på söndagen. Tid ohså kommer upp här när de börjar närma sig!

ha det!
/Sara


you´re the light in the dark

Nyss kommit hem från sporthallen, har varit där enda sen kvart i tre.. Damerna förlorade med 70-72 tror jag det blev i förlängning. Riktigt surt! Dom spelade asbra första två men sen gick de bara nerför resten av matchen, enligt mig. Och domarna var inte heller på topp. Hatar sånt, domarna ska knappt märkas. Istället sitter man och surar på dom för att dom antingen blåser för lite eller för mycket.
Innan sporthallen skulle jag möta Joann runt kl 2 nere på stan, fem över ringer jag henne och undrar vart hon var, hennes svar var då att hon var påväg. Halv 3 ringde jag ebba och sa åt henne att komma ner på stan för att hjälpa mig med att köpa en skinnjacka. För Joann hade inte kommit ännu.. förvånande? Nae inte riktigt. Och precis när jag mött ebba och vi var och kollade på jackan som jag ville ha, ser vi joann. Så snabbt som tusan provade jag jackan och köpte den, sen så sprang vi till HM för att Joann skulle fixa presentkort. Sen sprang vi till sporthallen och kom faktiskt i tid! :)


slänger upp en bild på den nya jackan! Tummen upp för mobilbilder!
& nu kom katten och la sig framför datorskärmen, så får väl
avsluta dethär och mysa med henne istället.

Later people!

/S

trött tjej

Kom hem från basketen för ett litet tag sen, tog lite cola och kollade klart på min film innan jag bestämde mig för att göra ett inlägg här.

Att vara jourlag var helt okej, damerna förlorade med 2p i en jämn match. När matchen var slut fick vi plocka in allting som vi plockat fram vilket inte är det roligaste jobbet kanske, särskilt inte när de var fler med när man tog fram det.

Jag är just nu superdupermega trött men ska försöka hålla mig vaken tills de blir mat i alla fall, sitter också och lyssnar på musik samtidigt som jag spelar på King.com. Har upptäckt att jag inte bara suger på biljard irl, utan på datorn också! Och dessutom är jag ÄNNU dåligare på de på datorn, så aa.. de känns väl inte så bra.. nej. haha men nu ska jag sluta skriva massa onödigt och fokusera på spelet istället. puss



Gillar hur Sofias näsa ser ut på denna!

Tagen med min Superkamraaa!!!! på mobilen

Har egentligen ingen energi över, men för er- vad som helst.
Där ser ni min outfiiiiit också, bra, nice, great :)

/E

snorig morgon

Heydär!

Eftersom Sara tyckte att jag skrev så många inlägg så tänkte jag skriva några till :)
Idag ska vi jourlag åt damerna som Sara sa. Igår natt vaknade jag av att min hals var helt torr och jag hostade varannan sekund, inte så nice, och idag vaknade jag till en igentäppt näsa plus en torr och ömmande hals. Ibland är de bra synd om mig! Jag ska snart gå ut till köket och se vad som hände med mina pannkakor. Väcktes av "VAD SKA DU HA FÖR PANNKAKOR, CHOKLAD ELLER VANLIGA!?" så som en normal, halvdöd, sovande tonåring svarade jag "CHOOOOKLAAAAAD" och somnade om ett tag.

Innan jag går till sporthallen, för jag bor ganska nära, så ska jag hinna ta en dusch och få i mig lite mat. Just nu dunkar musiken vilket den gääärna får göra hela dagen. Har inga nya bilder för om jag skulle ta en nu så skulle ni bli så rädda att ni sket på er, jag ser alltså verkligen inte så bra ut på morgonen, hihi! Men vi hörs senare, puss





lååång text

känner att jag dålig på att skriva i bloggen jämfört med ebba. Den tjejen skriver myyycket inlägg!
Men idag har jag faktiskt en bra ursäkt till de, direkt efter skolan stack jag,sofia&camilla ner på stan för att kolla på skinnjackor. Är sjukt sugen på att köpa en svart också, blir nog att göra de imorgon då jag hittade en bra idag :D Men iaf, efter stan satte sig Sofia vid datorn och skrev klart sin rapport som ska in idag, som jag föresten lämnade in redan i skolan. Känner mig riktigt duktig!Och jag kände inte för att sätta på min sega dator direkt(a)Halv 5 hämtade vi upp ebba och åkte till träningen,
 och idag var en sån träning som bara var hur kul som helst! Nog för att vi sprang massoooor, men de behövs och det kan bara bli bättre utav de. Och även fast att mina skott inte sitter och så, så känns de som jag går framåt iaf. Efter träningen duscha jag snabbt och sen stack vi mot balsta för att kolla på fotbollsmatch, var sjukt kallt ute och vi stack efter första, hahah! Vi är såå engagerade (y) Och nu har jag legat och slöat i min säng och kollat på tv.
Livet leker typ hehe..

Imorgon blir de då först stan och sen till sporthallen för att vara jourlag åt damerna. Basket gillas alot!
blir ingen bild i detta inlägg, men looovar att de blir de till nästa inlägg!
/S

fredagskväll

Hej på er!

Träningen gick bra att kolla på... fick hjälpa till lite. Efter träningen blev det att sticka och kolla fotbollsmatch, inte det roligaste som finns, men varför inte lixom. Kom hem, astrött och ville bara lägga mig och göra ingenting, men så blev de icke. Fick åka med till affären och handla lite behövligheter. Kom hem för ca 10min sedan och sitter nu i här i sängen samtidigt som jag kollar på Se upp för dårarna och väntar på mat. Hoppas ni har en mysig fredagskväll! puss


En dag då min energi var på topp, inte ens nära nu!
Och.. jag bjuder på den!


/E

solsken

Solen skiner, det är fredag eftermiddag, kolla träning och fotboll ikväll + att jag mår mycket bättre, HUR UNDERBART!?

Skoldagarna på fredagar slutar klockan 12.00, behöver jag säga mer? Lämnade in svenskan idag och fick direkt reda på att jag hade skrivit fel på något, men de löööser sig! Lämnade in matteläxan som skulle varit inne igår, hihi. På idrotten fick dom springa 2,7 medans jag skrev upp tider. De är min och Camillas tur på onsdag..hur ska detta gå när läraren säger att alla som är liiite vältränade ska klara på 15min?

Jaja. Har varit dålig på att ta bilder idag med, förvånande. Ska se om jag kan knäppa några medans jag kollar på träningen ikväll, tills vidare får ni nöja er med lite bilder från sommaren! puss











Bara jag som saknar detta i denna kyla?

/E

ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA

Och nej, jag har inte fått en ny tröja..
Jag har nämligen ÄNTLIGEN skrivit klart min svenska rapport! SOM jag har oroat mig och grubblat, men nu är den klar och utskriven! Känns så jävla bra att ha den klar nu. Men nu ska jag sluta sitta och skriva hur glad jag är, hihihihihiih, jag ska berätta om min lilla dag istället!

Dagen började med att bli upphämtad av ett vrålåk! Dvs twinsens morfars bil, haha ye. Så dagen började bra, alla lektioner flöt på och vi redovisade svenskan.. det kändes som att dagen skulle bli nice ändå!

Men icke!! Det började med att dom jävlans lillskitarna slängde igen dörren utan handtag till det rummet vi satt i, några svärord kanske nämndes när vi efter ca 5min fick upp dörren. Tänkte inte mycket mer på de efter det.(Detta har sara nämnt) Men sedan började Rolig Mat, som är vårat EV. När vi fick höra att vi skulle göra cookies (efter en liiiten försenelse..egentligen inte) så tänkte vi "WIIIIIIIE!!!!!". Men ah.. kakorna stod i ugnen, såg liiite brända ut, men dom hade inte stått inne länge så jag tänkte att då kunde dom stå inne en stund till men efter ca 1 minut när vi öppnar lyckan så VÄLLER de ut rök.. dom va brända! Så där rök den toppendagen..(ordvits). Blev såklart skitsur för det var faktiskt fel på ugnen..

Men nog med lång text, nu blire' te,tv och matteläxan som skulle vart inne idag. GODNATT!


Sofia fick goda kakor iaf.. inte camilla.

Och grattis Terese! hoppas du haft en bra dag. ♥


Eööeh..

Ja, hallå. En mediumstor cola, eeeh.. lite pommes till de åå.. ah, behåll växeln!

BLIR GALEN AV ALLT PLUGG.

och sara.. du stava fel.


Förrförra sommaren

/E


i'm not gonna beg you to stay

var inte klar med matten tydligen, så har både sv/so och matten här hemma, som ska vara klart tills imorgon. Så efter detta inlägg ska jag fortsätta med min rapport om socialdemokraterna och sverigedemokraterna. Kul..
Är inte ett dugg intresserad av politik kan jag ju säga.
Samtidigt som jag skriver sitter jag och äter brända kakor som vi gjorde på hemkunskapen idag, dom såg asgoda ut i ugnen och tänkte att dom kunde stå inne ett tag till, en minut senare ryker de hur mycket som helst och de asgoda kakorna såg inte längre så asgoda ut.. och som min vän ebba sa, satikkens! Nu hoppas vi bara på att jag stavade de rätt också :) nae.. nu måste jag nog avsluta detta inlägg, skolarbetet kallar!


slänger upp en gammal bild med kass kvalité, från en helt underbar tid.

/S


b-b-basket

Uppkast idag då! Det gjorde verkligen min dag såå mycket bättre, precis vad jag hoppats på :D Träffade folk som jag inte träffat på ett tag, och då räknar jag in min underbara nathalie. Känns som år sen jag sist såg henne.. Men iaf så blev de mycket skratt och bus, som vanligt när jag umgås med dom typ ;) Och så beställde jag en ny väska (väldigt behövligt!) ,en svart hood tröja, och så ett par vändbara shorts, riktigt härligt!
Kom väl hem för någon timma sen, och jag har bara pluggat sen dess, wiho liksom.. Nejmen matten är klar, och Sv/So är snart klar, fast den ska ju först in förens på fredag. Så jag har rätt lång tid på mig innan den ska in, hahah.. Men har helt ledigt imorgon från träning eller stallet så de blir väl till att plugga imorgon också, duktigt Sara att vänta tills sista kvällen! (y)

Laddar upp en av mina favoriterbilder just nu, mest bara för att den är så jäkla snygg!

vill ha, måste ha!!!

/S


Uppkast

Kom hem från uppkast kvällen för ett litet tag sen, ska precis hoppa in in duschen och sedan hoppas på att min torra hosta försvinner snart!! Torr hosta.. är det bara jag som aldrig hört de förut?

Dagen gick ganska fort, började med att komma i tid (!!!!!!!!!) till NO:n imorse. På slutet av den blev de brandövning, woo! Resten av dagen flöt på som vanligt, hjälpte till på idrotten och insåg att killar verkligen suger. Sara fick mig att pröva rödbetor på luchen.. det smakar som kokt morot!! Haha känner att min dag verkligen har varit intressant och att ni mer än gärna skulle vilja att jag berättade varenda liten detalj, men tyvärr!

Efter skolan blev det att plugga ett tag för att sedan åka vidare mot bollhuset där de var uppkast kväll, riktigt rolig! Beställde lite snygga saker och sålde lotter med Joann på slutet, mindre kul..

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen så att jag inte somnar på tangentbordet!
Tog lite bilder idag- BRA EBBAAA!!!!! tack. Puss, sov gott :)


Sofia, lika social som alltid!

Sara ville inte att jag skulle ta kort på henne med dom snygga
skyddsglasögonen först..men sen så! Dock vill jag inte dö, så lägger inte upp den!

Nnnnnnaaattttrrriiiuuuummm. + papper & vatten.

Min fina ring jag hade idag. Humöret var väl åt andra hållet, menmen!

/E

22/9

tänkte skriva ett kort inlägg innan det far iväg mot bollhuset för uppkast kväll. Får hoppas på en bra kväll!
Min dag har inte varit den bästa kan jag ju säga, finns vissa idioter i min omgivning i skolan just nu som jag inte tål för ett enda öre! Så ikväll får jag förhoppningsvis träffa härliga och saknade vänner, dom brukar göra mina dagar en aning bättre :)
Efter bollhuset blir de pluggpluggplugg.. jippi!
pusshej!
/Sara

live life to the fullest

Bara jag som tycker att veckan går segt?

Skolan idag gick lite bättre än igår, förutom att jag glömde svenskan hemma och behöver verkligen jobba på den. Efter skolan släppte vi av twins & camilla som hade fått skjuts hem och sen hämtade vi Julle för att sedan fortsätta hem. Väl hemma åt jag litegrann eftersom skolans mat inte var så bra, big surprise.. Därefter blev jag upphämtad av tvillingarna och åkte till träningen. Kunde ju inte låta bli att skjuta lite innan träningen! Efter träningen var de träningsmatch mellan p95 och u18 där p95 ledde hela matchen men sedan vann u18.

Tog en dusch när jag kom hem och nu sitter jag här, ska väl försöka få i mig någon sorts mat eller dryck och sedan blir de bara tv tills jag somnar. Har varit ganska dålig på att ta kort så de får bli några andra! Ointressant och långt inlägg, men så kan de bli!




Love ♥

/E


happy till tusen!

Klockan är snart halv åtta och här sitter jag! Kände att jag behöver göra de nu, blir tufft att hinna med att skriva innan träningen ikväll. Men blir nog ett till inlägg ikväll innan jag går till sömns för dagen.
Idag känns som en bra dag föresten, tänk att ett ynka litet sms från en enda person kan lysa upp min dag så mycket. Är otroligt glad! Hoppas nu bara på att mina kära vänner låter mig vara glad resten av dagen :)

Har föresten fått nååågra kommentarer på bild inlägget, och det uppskattas mycket att ni gillade bilderna så mycket! Tack! ;) Ni är underbara helt enkelt. Nu vet jag inte riktigt vem "knas" var, men jag har mina gissningar.

Nae, nu jag borde väl gå och fortsätta fixa mitt hår. Ses när vi ses!
Bara jag som tycker de är svårt att komma på rubriker?! ;o
/S

skyfall

Regnet öser ner och jag ska precis krypa under täcket.


Min hals dödar mig och min näsa är täppt, härligt duuude.Sitter just nu och lyssnar på musik men ska stänga av den och hämta halstabletter å lite sånt. Blir ingen träning imorgon för mig och de suger verkligen jättehårt.. Jag har inget mer att skriva just nu mer än att jag hoppas ni kommer sova bättre än mig ikväll. Tog en bild också så ni får se hur jag ser ut när jag är sjuk..


tycker att jag är ganska söt ändå.
Godnatt!!

/E


frågetecken



Vågar jag, ska jag, vill jag..?

 

/E


snoooooooooor

som ni kanske fatta så är jag förkyld.. fyfaaan säger jag bara!!!!!

Skolan idag var en av dom segaste dagarna jag varit med om. Jag satt mest och snorade, skrattade och hostade samtidigt som jag åt på mina halstabletter. Kände mig hängig hela dagen och ville inte alls jobba, ville helt enkelt bara gå och sova under något bord! Men, haha, nog med klagande nu. Vi slutade 14.55 och då blev de att direkt ringa mamma för att få skjuts hem. Idag ska jag försöka börja på svenskan och försöka hinna ikapp lite i matten, kuuuul. Vi får se om jag somnar eller går och gömmer mig eller något istället.

Jaja, nu ska jag se om jag kan trycka i mig någon mat eller så och sedan blir de pluggpluggplugg.. puss!




sliten tjej med min koola kepa som jag hade i skolan idag!


/E

i'm baaaack

Kom precis hem från kusinerna, fick med mig en kool keps hem!

Hos Perra bjöds det på god mat och ännu godare efterrätt! Hade inte ätit på hela dagen pga min hals så snacka om att jag uppskattade maten. Det bjöds också på massa prat och skratt med härliga släkten så nu är jag dötrött. Men jag ska ändå lyckas pallra mitt arsle till duschen(för andra gången idag...) för att sedan proppa i mig massa halstabletter innan sömnen slukar mig.

Imorgon är det skola, wiiiuuuhoo..nej. Men kanske äntligen får ha svenskaredovisningen så jag får den ur huvudet!! Ingen träning imorgon heller men ska nog göra några övningar hemma ändå för att det är ingen träning på onsdag, dock är de bollhuset som gäller ändå! Jag lägger upp(tyckte att vi kunde sluta skriva "slänger upp") några bilder här också innan dyyschen. Hoppas ni njutit av eran söndag så som jag har, nattinatti! ♥


såhär såg jag ut. Samma dilemma som alltid, massa kläder- inget att ha på sig.

Detta, mina goda vänner, är ingen mindre än min GRYMMA morfader! (haha ♥ på mobil bilder!)

bara för du är en bajs



/E

bilder


adiiina ♥

hahah åhus, och här bjuder vi på oss själva!

sofia&far'

evelin&sofia, åfesten ♥







sista dagen på sommarlovet, med brudarna ♥

åhus ♥



första dagen på sommarlovet, med samma brudar ♥

/S

-

drar ner i källarn nu och tränar lite i vårt lilla gym som vi har.
efter de kommer de komma upp ett par nya och gamla bilder här på bloggen, det vill ni inte missa ;)
sen har jag matte att göra tills imorgon, ligger något efter i planeringen..

hejs!
/saris

sovmorgon

tog en rejäl sovmorgon idag och vaknade upp för ca 30 minuter sedan, det förtjänade jag!

Dagen igår var somsagt awesome vilket betyder att jag är helt slut. Men ingen vila idag, för idag ska vi bort och fira Perra. Vet inte riktigt tiden för dedär än så jag tänkte vara uppe i god tid ändå. Vaknade med ont i halsen och en snorig näsa, great..!! Idag är väl inte min favoritdag och jag är inte på mitt favorithumör men jag ska få de att funka. Solen har lyckats komma fram (för tillfället) och jag ska gå och se om mina kära föräldrar är hemma. Vi hörs!


hahah, tummen ♥

/E

ett gott skratt förlänger livet

Twins drog för cirka 10 minuter sedan, sen dess har jag lyckats pallra mitt arlse till datorn och bara klickat runt på den!

Sån jävla grym kväll det var, som alltid. Vi började med att äta god mat som jag och Niclas hade gjort, Julia hjälpte också till lite. Efter de blev de att gå in på mitt rum och klicka runt på datorn samtidigt som tv:n stod på, "Meet the Spartans" hääärlig film till tusen! Efter ett tag så tröttna vi på datorn (nästintill omöjligt) så vi startade en annan film som vi hade hittat, aaaasdålig, vi fattade verkligen nada. Till den åt vi B&J tills vi inte orkade med den längre och bytte till Band Hero, som jag såklart ägde på!

Sofia blev sedan lite surig när de gick dåligt för henne så då fick Sara sitta och göra en gubbe medans jag och Sofia kollade GGGOOODDINNGAR på bdb. Vi övergick sedan(vet inte riktigt hur de hände) till att ta ootroligt snygga kort, här kommer dom! Samt några andra :) Hoppas ni har en lika grym lördagskväll som jag!









Om man inte bjuder på sig själv, vem ska man annars bjuda på?




I have made my point.


Tycker förövrigt att mitt inlägg var med specifikt och bättre än Saras, sådeså!!


/E



myslördag <3

Tjena!
Nyss kommit hem från ebba, vi åt ben&jerry´s (som vanligt när vi bestämmer oss för att ha myskväll!), kollade lite på meet the spartans, hahah säger jag bara! Sen satte vi på band hero och rockade lite, sen blev ebba&sofia allmänt apiga och knasiga och satt och tog kort, så då satt jag och spelade band hero ensam och låtsades som om jag inte kände dom :) de är två underliga varelser domdära ebba&sofia, har mina funderingar på om dom kanske är utomjordingar eller nått sånt? Hm.. värt att fundera på!
Annars tycker jag inte om vädret som har vart idag, grått och regnit, nejtack!
Däremot en bra sak, är att nattis lag utklassade örebro idag. Hääärligt tjejer! och grattis till vinsten.






Detta är då de konstiga varelserna som jag längre upp i inlägget nämnde.. Som ni ser är dom inte direkt normala..

Nu ska jag krypa under mitt mysiga täcke och kolla på tv! Tar nog med mig en kisse också och myser lite :)
Tjarååå!
/S


mysdag!!!

Vaknade upp till regn, regn och mera regn!

Det skulle ändå varit en mysdag idag för twiiiinz kommer över till mig ikväll eftersom jag är ensam hemma. Lockade med Ben&Jerry's så då är de nemas problemas! Vi får se vad vi hittar på, men de blir säker massa roliga och knasiga bilder. Vet inte riktigt när dom kommer men innan dess ska jag hinna duscha, klä på mig och städa upp lite hade jag tänkt. Vi får se hur de går..

På tal om ingenting så måste jag mäta mig snart, 96orna växer ju om mig för fasen!! Inte OK.. Jaja, nog om mig. Vad ska ni göra idag?



Sofia ♥

/E

it feels better than love

Träningen gick bra, med tanke på att jag nästan inte fick göra något..APA.

Efter träningen blev de att snabbt skjutsa hem twiiiinz därefter hem och duscha snabbt, inte lika varmt denna gång. För er som inte läst på facebook lyckades jag utlösa branalarmet förra gången! Hehe.. min vanliga tur, vänta bara! I alla fall, när jag hade duschat fixade jag mig lite snabbt och så gick jag, mamma & pappa ner på en restaurang som ligger nära och åt där. Väldigt mysigt.Nu ska jag se om jag kan hitta på något roligt innan jag ska lägga mig. Hoppas eran fredag var/är bra!



Såhär såg jag ut i skolan idag!(känns lite lame att lägga upp dagens outfit, men varför inte!)

Såhär såg jag ut efter skolan,.. haha!

ÄNÄNÄNÄNÄNNNNTLIGEEEN! - KD, LOVE ♥♥

Innan restaurangen, skinnjacka och boots till dedär!

Because I Love U, knaspelle ♥♥♥


/ E

Sömn = Love

Vi slutade ju tidigt idag som ni redan har läst. Jag kom till skolan 8.13 och åkte därifrån 11.13, PRICK. Känns de värt? Njaaaa...Lyckades ju iaf framföra min spanska under den tiden.

När jag kom hem blev de att ta käk och sen ta en tupplur på cirkus två timmar, så skönt! Hade gjort mig klar till träningen innan jag somna, så när jag vaknade kvart i tre var de bara att sätta upp håret och starta datorn. Nu sitter jag här men ska alldeles strax dra och hämta twins. Träning i årby idag..hur ska detta gå? Näe, nu måste jag lämna ifrån datorn, skriver lite senare & då kommer de lite bilder.

Så länge får ni nöja er med denna bild från "hemkuskapen" i onsdags! puss

Camilla & Sofia ♥


/E

'

Idag är en bra dag! Slutade skolan runt halv 12 efter att vi haft skolval, annars brukar vi sluta 12 på fredagar men nu hoppade vi över idrotten och slutade en aning tidigare. Inget som jag klagar över direkt :) Hade egentligen bara en riktig lektion idag -spanska. Hade muntlig redovisningen, fy bubblan säger jag bara..
Just nu sitter jag och lyssnar på Adam Lambert, bra kille dedär! Laddar lite inför träningen ikväll, är sjukt taggad!
Glädjen för basket sitter fortfarande kvar även fast att det inte är Eb blå längre och nya tränare har vi också. Var orolig för att jag skulle tröttna på basketen, men det har jag inte gjort och det känns som det kan bli en av de bättre säsonger vi haft! En stor lättnad för mig.

Tänkte slänga upp en bild idag också, men eftersom jag inte sitter vid min dator så får det bli någon bild nästa gång. Nu ska jag nog logga in en snabbis på facebook sen tänker jag lägga mig i sängen och kolla på tv och mysa med katten! Pusshej!

/sara

All it takes is some trying.

Läste nyss på ebbas inlägg att hon haft en bra dag, vilket jag inte haft kan man ju säga.. Har gått runt och varit allmänt irriterad hela dagen, pågrund av lite jobbiga folk. Skoldagen avslutades i alla fall med blåbärspaj, vilket gjorde de hela lite bättre! Och kvällen har blivit till de bättre, kom nyss hem från stallet efter en rolig men jobbig lektion, red tre stycken pållar. Helt underbara allihopa!

Tänkte bara skriva ett kort inlägg, har spanska att banka in i skallen tills imorgon. Bättre sent än aldrig, hahah...
Efter de ska jag nog gå och lägga mig i sängen och kolla på idol som spelas in på tv:n. Gillas! Har varit ett par trötta dagar för mig den här veckan, med mycket skola och träningar och lite sömn. Ingen bra mix direkt.



'slänger upp en bild på stjärnan Russell Westbrook

ciao! /S

some days are better than others

and this was a good one

Hade absolut ingenting planerat idag, ändå kändes allt så stressat.Skolan va nice för en gångs skull. Hade rolig mat som sista lektion vilket innebär att vi fick baka blåbärspaj de sista vi gjorde, skolan blev nyss en aning bättre! Efter skolan blev de hem och kirra (fixa) praoplatsen, sen hem igen ett tag tills mamma kom tillbaka, då drog vi ner på stan och jag köpte lite nödvändiga saker samt lite saker som inte var så himla nödvändiga.
Nu ska jag gå ut  i köket och äta lite mat, senare så blir de väl att nöta spanskan och bara ta de lugnt. Hoppas ni haft en bra dag! puss



Är så himla sliten idag så slänger upp en bild från.. förra hösten
skulle jag tro. Älskar stora halsdukar ♥

/E

död är bara förnamnet

som rubriken talar om så är jag helt döööööööd! Har nyss gjort (alldeles för mycket) mattenläxa, efter den blev de träna på svenskan som ska redovisas imorgon och sen träna på spanskan som ska läsas upp på fredag...orkar man? Näe.. jag orkar bara sova, så de ska jag göra nu. Hoppas ni går i en bättre skola än vad jag gör, hejhopp......!



/E

It's like ten thousand spoons when all you need is a knife

HEY!

Ska precis göra mig klar för twins kommer och hämtar mig snart till träningen. Blir kanske inget inlägg ikväll för jag måste plugga arslet av mig.. kan man annat än älska skolan? Aja, idag då.. skolan, som vanligt. Efter skolan blev det hem och käka & ja, nu sitter jag här! Slänger in lite bilder också, för de brukar bli lite roligare då! puss









/E


rainy tuesday

Hej på er!

Idag gjorde jag något otroligt!! Hehe nej, men nu läser ni iaf. Det har varit en hyfsad dag idag, skolan var väl som vanligt förutom att vi för första gången på ungefär 2(?) år använde biljardbordet, haha jag va grym som vanligt... Efter skolan så blev de att äta lite fort och sedan åka till träningen. Var inte alls så läskigt som jag hade föreställt mig. Är dock heeelt slut nu och min hals dödar mig, så ska kolla klart på Biggest Loser ♥♥♥♥♥♥ och sen blir de väl mysdress,tv och te resten av kvällen för mig! Säg till om de är något speciellt ni vill läsa om. Ha de bra!


tänkte ladda upp en bild som gör mig glad
på gråa dagar som dessa, Kung Kevin Durant <3

/E

i like it!

Nyss kommit hem från träningen typ, hade ju som sagt Angelica idag. Var inte så läskigt som jag trott! Var riktigt kul faktiskt, och hyfsat gick de också. Och sånt gillas alltid! Hahah, rejält slutkörd är jag nu i alla fall.

Skola idag då, var väl lika roligt som alltid.. Lite extra roligt på slöjden.
Gör värsta coola saken :D Sen håller vi på med en raplåt på musiken,
kommer säkert bli asbraaa! Eller inte..
& imorgon ska vi ha hemkunskap åtta på morgonen! Och tydligen ska vi ha mogge, ska bli roligt att se honom i ett fint förkläde eller vad man nu kallar de?
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen få i mig lite käk och sen blir de nog nattinatti. Är sjukt trött, känner att jag skulle somna om jag la mig ner nu.. Sen måste jag vara pigg till idrotten imorgon, blir baseball mot 9B! ;)

/Sara


en helt vanlig måndag

Hallå!
Nu när ebba lagt ut de allra första inlägget (wow!) kanske jag också borde skriva lite.
Även fast att jag nästan gjort allt som Ebba gjort idag, dock sitter jag inte och kollar på Biggest Loser. Det blir nog senare! Har gjort lite skolarbete hemma, lite spanska. Ett svårt språk dedär! Ska nog sätta mig med min bästa vän matten och göra läxan som är tills på torsdag. Lika bra att få det gjort då det är träning både tisdag och onsdag, tummen upp för de! Även fast att jag håller med ebba om att det är lite läskigt att ha angelica imorgon, men som Pedda brukar säga "det kommer säkert se ut som kattskit, men det kan bara bli fel, eller rätt!"
Bara att träna på, första matchen är ju snart! Ser fram emot de som sjutton :)



ses! /S

Fööörsta inlägget!

Eftersom Sara inte riktigt visste hur hon skulle börja så tänkte jag göra det, hehe!
Idag har varit en vanlig grå måndag som består av läxor,tv och mat.. därför sitter jag nu och kollar på Biggest Loser, då mår man alltid lite bättre. Imorgon är det träning med damcoachen, liiiite scary! Haha de va inte lätt att skriva ett roligt inlägg på en måndag.. Så jag avslutar med att Sara är en apa (vi gillar att säga apa) och hoppas att ni haft en trevlig dag! :)


Åhus

/E

RSS 2.0