oh, beautiful day!

Kan inget annat än älska denna dag. En måndag! Jag som hatar måndagar...?
Väcktes av mamma runt tio för att hinna äta frukost. Åkte mot bollhuset runt elva där träning 1 väntade, efter den tränade jag och Evelin med div. 2, så jävla kul! Efter sista träningen så ringde jag efter skjuts och väl hemma gjorde jag mat medan jag pratade lite med mami. Ett tag efter när jag sitter och kollar slutet Burlesque (får inte nog!!) så kommer mamma in med iphonen, LYCKAN! Dör.


vi får ju inte glömma bort att jag är bäst också. Hahahah!

Dina tankar
Postat av: johan

där har du den! haha <3

2011-02-21 @ 20:09:41
URL: http://johaanluu.blogg.se/

Skriv gärna dina tankar eller något du vill att vi ska förbättra!

Vad heter du?
Remember my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0