THE FINAL, EL GRAN FINALE, DAGEN TJUGOTVÅ – en bild på mig och min bästa vän + hennes 5 bästa egenskaper.

Nu blev det inte bara en bild, men det får ni leva med.



Sara → Ebba

1. varenda gång jag säger "det gör inget", "nae men de är inget" eller "de är bra" och inte menar det. Märker hon det varenda gång.
2. Enda sedan barnsben har hon funnits där för mig, även fast att jag har ett hat-brev sparat från henne!
3. Ebbs får mig alltid att skratta, hur ledsen jag än är. Hennes humor dödar mig ibland!
4. Hennes humörsvängningar, ena sekunden är hon asglad och i nästa sekund smäller hon till en. Dock gillar jag nog henne lite mera tack vare detta!
5. avslutar svagt med att säga att ebba alltid för min talan. Jag som är värsta blyg ibland pratar hon åt mig för de mesta.



Ebba → Sara
1. Bara av hennes närvaro så känner man hur all smärta bara försvinner.
2. Ni vet känslan när man inte bryr sig om något och bara är sig själv? Den är som starkast när jag är med henne.
3. Om jag behöver prata eller skratta eller bara klaga på allt - så lyssnar hon alltid.
4. Trots 9år med mig står hon stadigt kvar.
5. Vi kan  inte bara dela glädjen, vi förstår den. Vi förstår varandra. Irreplaceble, Sara Johansson.

Dina tankar

Skriv gärna dina tankar eller något du vill att vi ska förbättra!

Vad heter du?
Remember my name

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din tanke:

Trackback
RSS 2.0